Ik heb mijn vraag gesloten en toch heb ik 3 - punten hoe kan dat?

Ik heb een printscreen gemaakt van mijn lijstje met vragen. Ik zie één en dezelfde vraag 2x in het lijstje staan terwijl ik hem maar één keer heb gesteld.
De ene vraag heb ik gesloten en de andere blijft op -3 staan. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het overzicht wat je bijgevoegd heb is niet het overzicht van je lijst met vragen maar je puntenhistorie.
Hierop zie je wanneer je iets gedaan hebt en hoeveel punten dat oplevert/kost.
Op Het overzicht staat dus dat je 19 uur geleden een vraag hebt gesteld en 6 uur geleden een vraag hebt gelsloten.

Anders gezegd 19 uur geleden heb je op goedevraag een vraag gesteld en 6 uur geleden heb je deze vraag gesloten.
Het stellen van een vraag levert -3 punten op het sluiten van een vraag +3 punten.

Toegevoegd na 8 minuten:
Naast wat jij hebt gedaan komen er ook acties op voor waar je punten voor kunt krijgen. Zie het als een logboek waarop wordt bijgehouden wanneer je punten krijgt of wanneer het je punten kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan alleen gebeuren als een vraag door het Goeie Vraag-systeem automatisch gesloten wordt omdat de looptijd voorbij is. De enige manier om dan nog je drie punten terug te krijgen is door een beste antwoord te verkiezen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar nu ik de afbeelding zie begrijp ik de vraag niet meer. Want je hebt die drie punten toch gecompenseerd gekregen? De min drie blijven staan want dat gebeurde op het moment dat je de vraag stelde. De plus drie hangt samen met het sluiten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Als de - geplaatst is binnen 1minuut voor je toevoeging,wat me heel snel lijkt,begrijp ik het,anders absoluut niet want het antwoord is gewoon goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij ook een plus!
In de onderste regel staat dat je de vraag hebt gesteld, dat is -3 punten, later (bovenste regel) heb je dezelfde vraag weer gesloten, daar heb je weer +3 punten voor bij gekregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Zeer duidelijk uitgelegd! Ik snap helemaal niks van die min???
Volgens mij heb jij 2x de vraag verzonden. Het systeem schakelt 1 van beide uit, echter met verlies van 3 punten.