nee, Dat hoort zo
de CPU en GPU(eigenlijk alles in een laptop) heeft een maximale temperatuur, die word constant bijgehouden door metertjes op je CPU etc. als de temperatuur oploopt laat de PC de ventilator harder draaien om de componenten te koelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de PC overhit raakt, zou deze vrijwel meteen uit moeten vallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij blijft rond de 65 graden, tijdens gamen ook zoiets
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan kan het helemaal geen kwaad, als de temperatuur stabiel blijft dan hoef je je nergens druk om te maken, de metingen worden meestal gedaan bij of op de cpu/gpu die kunnen gemiddeld tot 95 graden aan soms hoger soms lager
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb nu Speedfan en die geeft aan dat de HD0 52 graden is en de Core 78, komt misschien omdat de ventilator laptopkoeler houder in het midden zit plaats van links boven in , daar zit me laptop koeler namelijk

Andere antwoorden (1)

Nee, dat moet juist. Als de processor harder werkt pruduceert hij meer warmte. Dus moet er meer gekoeld worden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Me angst is dat hij overhit raakt of kapot gaat.